Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

05 July 2009

Setelah 2 Minggu di Sekolah...

Hmmm.. agak lama aku x update blog aku ni.. sebenarnyer, aku masih lagi nak citer pasal praktikum aku yg dah 2 minggu di sekolah..

Pada mulanya, aku memang agak tertekan giler dgn keje yang banyak nak kena buat..


Itu dan ini.. sampai aku tak tertulis refleksi aku dlm blog ni, apalagi pada 'buku' yg sepatutnya..



Tapi, kena la faham.. itukan tugas dan tanggungjawab yang perlu aku laksanakan.. dulu aku penah ckp yg aku mmg buat keje slow.. tu la pasalnyer, keje aku jd bertambah-tambah..

Sepanjang 2 minggu ni banyak dah aktiviti yang aku dah lalui.. kami bawa murid2 pegi melawat kilang biskut n pi Aquaria di Kuala Lumpur.. seronok la bawa diaorg.. pi naik keretapi lagik..



(..Aku dengan Lai Hoa Bin & Husna... Peace!)

Pastu hari sabtu lepas kan kena sekolah.. kami sumer buat gotong royong jer la.. memang peant sgt sebab balik dari KL dah tgh malam.. sampai umah jer dah 1.15pagi.. x cukup rest la.. tp, best..

Minggu lepas plak.. aku dah mula mengajar.. waaaa minggu ni mmg aku 'down' sket.. pasal aku x tau nak mula mengajar macm mana.. aku takut penyampaian aku mcm ntah apa2.. x mau la org kata syok sendiri kan.. pasalnyer, dlm kelas 2-3 org cikgu yg dok tgk aku mengajar.. segan la beb.. tapi bila dah hari ke 3 n ke 4.. aku dah mula ok skit.. cikgu2 di sekolah ni, banyak membantu n membimbing aku.. thanks sumer..

Hari khamis lepas, jadual aku subjek Kemahiran Hidup.. so, aku ingat nak buat masakan.. hehee.. boleh la skit2... murid2 mmg teruja bab masak2 ni.. Kami masak "pancake jagungggg"... aku ajar diorg masak one by one... n last tu boleh makan la panncake tu sama2... habisss licin... kesian xde extra utk cikgu2... hehehe...


(..ni Chin Kar Le... masak pancake jagung... yum! yum!)



(..amboiii.. Wai Kean sedang menikmati kelazatan pancake yg dibuat sendiri...)


Hmmm... minggu depan pensyarah aku nak dtg ke sekolah ni... waaaa.. aku x ready lagi la... tengok la macam mana k.. bye!

1 comment:

Don Daughter's said...

cikGU murnI

GUd lUck!!

:D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails