Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

07 July 2009

Haaa..kan dah kena!

Al-kisahnyer hari ni...

Aku masuk kelas 2, pukul 9 - 10pg.. subjek Math.. Tapi tgh syok2 mengajar, itupun sampai Langkah 1 jer, tetiba... ada org nak jumpa.. aku dipanggil keluar... tinggal la anak murid aku ngan cikgu2 kelas diaorg...

Sebenarnyer.. pensyarah pembimbing aku (Mr.A) yg dtg... ni la 1st time berinteraksi after cuti semester yg lalu.. bukan apa, ada jer aral melintang, bila buat appointment nak jumpa ngan beliau.. Memang dup dap dup dap la jantung aku pd masa tu... partner aku pun samalah mcm aku gak.. tp masa tu dia xde kelas lg.. aku mmg dah tau Mr.A nak dtg.. Tp, bila tau pun.. Gabra tu ada jgk... bukan apa.. sebab keje byk x siap n aku tak prepared..

Alhamdulillah... berkat dapat jumpa ngan Mr.A, segala yg terbuku dihati telahpun diluahkan... Aku n partner praktikum aku dah rasa lega skit sebab kongsi mslh kendiri kami ni pada Mr.A.. Beliau, banyak membantu dan memberi nasihat2 yg membina.. Lebih kurang macam motivasi gak la... Tapi, ada gak part2 yg kami kena sound n diberi '1st n last' warning... Mana taknyer.. apa yg beliau tegur memang puncanyer dari diri kami sendiri... Haaa.. memang patut 'kenalah' tadi... Terima Kasih Mr.A di atas nasihat2 n teguran yg diberi...

InsyaAllah.. selagi terdaya... i'll do my best...


"ya ALLAH, Janganlah Engkau mengirakan kami salah jika kami lupa atau kami tersalah. ya ALLAH, Janganlah Engkau bebankan kepada kami bebanan yang berat sebagaimana yang telah Engkau bebankan kepada orang2 yang terdahulu daripada kami. ya ALLAH, Janganlah Engkau pikulkan kepada kami apa yang kami tidak terdaya memikulnya. Dan maafkanlah kesalahan kami, serta ampunkanlah dosa kami, dan berilah rahmat kepada kami. Engkaulah Penolong kami; oleh itu, tolonglah kami untuk mencapai kemenangan terhadap kaum2 yang kafir".
(Al-Baqarah : 286)



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails