Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

12 July 2009

Kajian Kes..Oh Kajian Kes...



Hari ni rasa x bermaya.. tapi keje kena buat jugak... Jaga hubby yg demam.. harap2 jangan la aku pun turut sambung demam hubby...
Semalam aku ada post entry pasal kanak2 Autisme kan... haaaaa sebenarnya.. aku sedang buat kajian kes pasal salah sorang Murid Autisme kat sekolah aku praktikum ni... tu la terjumpa artikel tu... then aku masuk la dlm blog ni..



-...ini kean fei, murid autisme kat sekolah aku mengajar tahun lepas.. walaupun kean fei di dlm dunianye sendiri.. tetapi dia seorang yang pandai.. kalo aku tak bagi latihan padanye, dia akan menangis sebab nak buat kerja jugak.. that's my boy....-

Untuk melayakkan aku lulus praktikum ni.. Aku kena buat 2 kajian kes.. satu lagi aku ingat nak buat pasal Murid Sindrom Down.. Nanti bila2 aku dah progress aku akan update dlm blog ni..


Ok la.. wish me luck k...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails