Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

22 June 2009

Praktikum Punya Pasal...

hari ni aku macam nak tulis sesuatu dlm entry kali ni.. dah lama x 'mengisi' perut blog ni..

Sekarang ni dah dekat pukul 2 pagi... aku x tau la boleh tido ke x.. Acctually, esok 1st day aku mula praktikum kat SK Pinji, Ipoh.. aku akan bersama dgn member aku Anum n 2 org lg guru pelatih bidang pemulihan khas... aku n anum dalam bidang pendidikan khas..

Perasaan aku, dah bercampur baur ni... bukan nyer aku x penah mengajar.. tp ntah la.. mungkin kali ni, segala kerja n tgkh laku aku akan menjadi perhatian & ada penilaian yg akan dibuat.. harap2 segalanya berjalan dgn lancar... (aku adalah aku... bkn org lain...)... Lagipun sepanjang hidup ini, tentunya kita dinilai oleh yg Maha Kuasa.. so, BERTENANGGG...

aku ni slalu buat keje last minit.. and until now, ade jer keje yg blom di antar.. but i stiil pushing myself to do the best as i can.. InsyaAllah... i'll try my best..

Esok.. ops bukan esok tp beberapa jam lagi, aku akan bertemu dgn bakal anak2 muridku yg sememangnya ingin dihampiri dan disenangi.. mungkin dulu ramai yg x menyedari kehadiran mereka.. tetapi aku rasa, kini bukan lg menghalang mereka untuk mendapatkan hak pendidikan yg sama seperti kanak2 normal yg lain...

itulah nanti.. anak2 didiku.. yg 'ISTIMEWA'...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails