Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

18 February 2010

Cikgu Muny at School........ ;)

Ape khabar cikgu Muny? Heheheee... tanya khabar utk diri sendiri plak... ;p Agak lama aku tak post n3 dlm blog ni... kehidupan semakin bz n seronok... Alhamdulillah, sepanjang awal tahun 2010 ni, semua yg dirancang run smoothly.. aku selamat diijab kabulkan menjadi guru pendidikan khas di SMK Temenggong, Kati, K.Kangsar, Perak... berkhidmat di hometown jugak akhirnye... Yahoo! Terima kasih Tuhan... ;)







Bile di sekolah, anak didik menjadi keutamaan... macam2 aktiviti nak buat n ada yg dah dibuat pun... Bersama dengan teman2 seangkatan di sekolah tu sangat la Bestzz! Al-maklumlah, aku ni budak baru belajar... Mereka x lokek ilmu n banyak bimbing aku... Team Pend. Khas Temenggong de Superb!................... :D






Baru2 ni, kami mengadakan Sukan Tahunan Pend. Khas on 9-10 Feb. 2010.... Macam2 ragam n gelagat para pelajar yg boleh kita lihat waktu itu.... Adakala, aksi mereka ni kita x jangka... n sangat cute + lucu... ;)







Ok lah... cukup sampai sini dulu aku berkongsi cerita... sampai jumpa lagi... ;D

5 comments:

Anakkhas said...

assalammualaikom...

cikgu murni salam kenalan... saya telah buat semakan blog cikgu belum ada dalam himpunan blog pendidikan khas... jadi saya telah memasukannya..... "kenapa tak dimaklumkan" apapun terima kasih.....

M U R N I said...

Ok.. tq anakkhas.. blog saye pun dah semak.. campur aduk.. ape pon time kasih again.. ;D

PPKI SK Taman Bunga Raya 1 said...

salam cikgu muny...

semangat tul berposing dalam pic pertama tuh yer.. hehhehehehe...

kitaorang blom buat sukan ppki lagi nih... Hari ahad ni baru nak buat..:)

Muhammad Hariz Ihsan Bin Abdul Khabir said...

Salam ziarah cikgu,ppki sekolah Hariz adakan sukan 27 Mac 2010,kalau sudi cikgu Murni join le sekali,baru meriah.Jangan bawa Pak Hj Bakhil sekali.Apapun kalau sudi cikgu jengok le blog hariz. Salah silap Hariz minta maaf, hariz undur diri dulu. bye cikgu...

Muhammad Hariz Ihsan Bin Abdul Khabir said...

Salam cikgu, harap cikgu terbitkan comment Hariz ye.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails