Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Pregnancy tickers

ThAnKs KaWaN-KaWaN

05 September 2009

Ketenangan di kampung halaman...

Salam semua..

Sekarang aku di kampung hubby... dah lama x balik.. Dalam kesibukan menyiapkan keje2 yg menimbun di bulan ramadhan ni... masih sempat kami berbuka puasa di kampung halaman... Alhamdulillah..

Hari ni rasa sunyi skit.. sebab anak2 sedara blum balik lagi.. esok maybe jumpa la ngan anak2 buah aku yg kiut miut tu... Diaorg pun dah lama x jumpa ngan Ummi, (..aku la tu..).. rindunyerr..

Sebenonyer, aku sedang menyiapkan kajian kes ni.. tapi jenguk la kejap di blog aku yg serba kekurangan ni... Maklumlah, blog ni dah bercampur aduk... macam2 aku taruk.. Tapi lantak lah.. Tak salah kan, kalau segala macam ceritera terkarya di sini... segala cerita yang terlintas diminda dan terbuku dihati... alaaa apa aku merepek ni... huhuhu..! tak rock langsung!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails